Welcome!

Welcome!

keskiviikko 22. lokakuuta 2014

Prinsessan sänky

Tämä ylimääräinen vapaa-aika on saanut minusta esille taas sen luonteenpiirteen, jonka olen aina tiennyt olevan, mutta ulkopuolisten tekijöiden aiheuttamat "pakkoliikkeet" (työ) on pitänyt sen kurissa. Olen keskittymiskyvytön, inspiraatiot iskevät kesken minkä tahansa, kaikki-heti-mulle-nyt! Saan siis mitä ihmeellisempiä ideoita ja nyt kun on sitä aikaa, ne toteutetaan heti, oli mikä tahansa homma kesken.


Olen pitkään haaveillut sänkykatoksesta, tai miksi tuota sanotaan? Olkoon nyt katos. 
Mieheni ei anna sellaista hommata meidän omaan makkariin, ei kuulemma aio majassa nukkua :D Varsinkaan pitsimajassa..
 Joten nyt se on vierashuoneessa, jos siihen vaikka hänenkin silmä tottuu ;)

Olin eilen korjaamassa isännän takin vetoketjua ja onpelukone alkoi kiukuttelemaan. Hermostuksissani raivailin sitten työhuonetta ja yhdet pitsiverhot pyöri siinä vähän edessä. Jostain se ispiraatio iski ja niistä tuli tuo prinsessan sänkykatos. "Vanne" on väännetty rautalangasta ja kattoon kiinni ihan vain valkoisella puuvillalangalla. 


Saa nähdä mitä tänään tapahtuu, kun ei ole taaskaan suunniteltu mitään ohjelmaa koko päivälle...

-Suvi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti